De nieuwe revolutionaire kabelmeetwagen lanceren op zo’n manier dat niemand er meer omheen kan

De reis van de Voltens
Meetwagen

dat was de wens van Voltens. Om deze wens te verwezenlijken, kregen wij de opdracht om een omnichannel campagne te lanceren waarin we de revolutionaire kabelmeetwagen op verschillende kanalen introduceerden. Daarnaast namen we ook het ontwerp van de buitenkant van de kabelmeetwagen op ons! Vanaf het concept tot de uiteindelijke realisatie én promotie, hebben we elke stap zorgvuldig gepland en uitgevoerd.

1

Een uniek ontwerp

Een uniek ontwerp Het ontwerpen van de vormgeving van de meetwagen was een essentieel onderdeel van deze campagne. We werkten een ontwerp uit die niet alleen kenmerkend is voor Voltens, maar ook uitstraalt dat het draait om een state-of-art wagen en direct interesse oproept bij de juiste doelgroep.

2

In de spotlights, een frisse blik

Een nieuwe dienst betekent een nieuwe dienstenpagina. En niet zomaar één. We creëerden een pop-up die je op de homepagina al begroet , waardoor je met één klik naar de pagina van de kabelmeetwagen gaat. Deze pop-up trekt direct de aandacht door de opvallende animatie, de meetwagen rijdt namelijk zo door je scherm!


De dienstenpagina bevat gedetailleerde informatie over de voordelen en mogelijkheden van de meetwagen. Om alle ins en outs van de kabelmeetwagen te weten te komen, ging hier een uitgebreid interview met de experts van Voltens aan vooraf.

3

Effectieve communicatie

Effectieve communicatie Om de doelgroep van Voltens zo goed mogelijk te informeren over de voordelen van de meetwagen, hebben we een informatieve leaflet ontworpen. Deze leaflet biedt beknopte informatie over de kabelmeetwagen. Daarnaast hebben we aansprekende nieuwsbrieven ontwikkeld om klanten van Voltens op de hoogte te brengen van deze nieuwste ontwikkeling! Ook op de verschillende social media kanalen van Voltens mocht dit nieuws niet ontbreken.

De camppagne in levendige taal

Vanzelfsprekend zorgden we dat alle communicatie-inspanningen in lijn waren met Voltens als bedrijf en de boodschap van de campagne. In de teksten komen alle unieke kenmerken van de meetwagen naar voren op een manier die aansluit bij de doelgroep. Met visuele elementen, zoals aansprekende afbeeldingen en animaties, wordt de boodschap nog eens extra versterkt.

meetwagen

4

De kracht van zichtbaarheid

Om de zichtbaarheid van de campagne te vergroten, hebben we ook de kracht van betaalde media ingezet en een krachtige SEA campagne opgezet. Door te targetten op strategisch gekozen zoekwoorden en wervende advertenties te maken, zorgden we ervoor dat (potentiële) klanten van Voltens de meetwagen ontdekken wanneer zij gerelateerde zoekopdrachten uitvoeren. Met deze SEA campagne bereikten we de juiste doelgroep en is het verkeer naar de website van Voltens gestegen!